Електронний каталог Науково-технічної бібліотеки Національного університету „Львівська політехніка“

Основы маркетинга [Текст] / Блайт Джим ; [пер. с англ. М. Ю. Зарицкой]

Автор: Блайт ДжимВторинна відповідальність: пер. с англ. Зарицкой М. Ю.Відомості про видання: Пер. со 2-го англ. изд.Вихідні дані: Киев : Знання-Прес, 2003Опис: 494 с. : ил.Мова: російська.Країна: Україна.Форматний номер: 3 формат (висота > 23-31 см)ISBN: 966-7767-86-8.Серія: Европейский маркетингВид літератури за цільовим призначенням: НавчальніУДК: 658.8
Загальні примітки:
Тит. арк. парал. рус., англ.
Наявність бібліографії/покажчика: Библиогр. в конце глав.УДК-теми: 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Тип одиниці: Книга
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/Б683 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно IE000037

Тит. арк. парал. рус., англ.

Библиогр. в конце глав

Поділитися

Національний університет „Львівська політехніка“

Науково-технічна бібліотека

Koha Ukraine