Основы маркетинга [Текст] / Блайт Джим ; [пер. с англ. М. Ю. Зарицкой]
Відомості про видання: Пер. со 2-го англ. изд.Вихідні дані: Киев : Знання-Прес, 2003Опис: 494 с. : ил.Мова: російська.Країна: Україна.Форматний номер: 3 формат (висота > 23-31 см)ISBN: 966-7767-86-8.Серія: Европейский маркетингВид літератури за цільовим призначенням: НавчальніУДК: 658.8
Загальні примітки:
Наявність бібліографії/покажчика: Библиогр. в конце глав.УДК-теми: 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя
Тип одиниці:
Книга
Тит. арк. парал. рус., англ.
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Книга | Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури | 658.8/Б683 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | IE000037 |
Тит. арк. парал. рус., англ.
Библиогр. в конце глав