Основы маркетинга [Текст] / Блайт Джим ; [пер. с англ. М. Ю. Зарицкой]
Edition Statement: Пер. со 2-го англ. изд.Publication: Киев : Знання-Прес, 2003Description: 494 с. : ил.Language: російська.Country: Україна.Форматний номер: 3 формат (висота > 23-31 см)ISBN: 966-7767-86-8.Серія: Европейский маркетингВид літератури за цільовим призначенням: НавчальніУДК: 658.8
Загальні примітки:
Bibliography: Библиогр. в конце глав.УДК-теми: 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя
Item type:
Книга
Тит. арк. парал. рус., англ.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
Книга | Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури | 658.8/Б683 (Browse shelf(Opens below)) | Available | IE000037 |
Тит. арк. парал. рус., англ.
Библиогр. в конце глав