Основы маркетинга [Текст] / Котлер Филипп ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой
Вихідні дані: СПб. : Коруна : Литера Плюс, 1994Опис: 698 с.Мова: російська.Країна: Російська Федерація.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 5-87672-003-8.Вид літератури за цільовим призначенням: НауковіУДК: 658.8(075.8)Індекс класифікації: У9(7США)212.УДК-теми: 658.8[075.8] Маркетинг. Підручники та навчальні посібники для вищих навчальних закладів « 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Тип одиниці:
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Книгосховище відділу соціально-економічної літератури (KSHVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури | 658.8(075.8)/К734 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | NR0483787 | ||
![]() |
Книгосховище відділу соціально-економічної літератури (KSHVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури | 658.8(075.8)/К734 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | NR0483788 |