Гендерні бізнес-ідентичності та реклама [Текст] : монографія / Бєлікова Юлія Валеріївна ; Харків. нац. екон. ун-т
Publication: Харків : Вид-во ХНЕУ, 2009Description: 160 с. : іл.Language: українська.Country: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 978-966-676-313-9.Вид літератури за цільовим призначенням: НауковіУДК: 658.8 + 659.11 + 316.33Bibliography: Бібліогр.: с. 145-158 (184 назви).УДК-теми: 316.33 Базові елементи і підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії « 316.3 Соцiальна структура. Суспiльство як соцiальна система « 316 Соцiологiя « 3 Суспiльнi науки658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя659.11 Рекламні кампанії та їх проведення. Тактика рекламування. Споживчі реклами « 659.1 Реклама. Рекламування « 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама [Паблик-Рилейшнз] « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Item type:
Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
Читальний зал соціально-економічної літератури (CHZVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури | 659/Б432 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0575880 |
Бібліогр.: с. 145-158 (184 назви)
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.