Економічна оцінка нововведень на засадах інноваційного маркетингу (на прикладі підприємств машинобудування) [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.05 / Ковальчук Світлана Володимирівна ; Терноп. акад. нар. госп-ва
Publication: Т., 1997Description: 223 с. : іл.Language: українська.Форматний номер: 3 формат (висота > 23-31 см)Вид літератури за цільовим призначенням: НауковіУДК: 658.8Bibliography: Бібліогр.: с. 172-182 (149 назв).УДК-теми: 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Item type:
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Книгосховище відділу книгозберігання (KSHVKZ) Фонд відділу книгозберігання | DS01605 (Browse shelf(Opens below)) | Available | DS01605 |
Бібліогр.: с. 172-182 (149 назв)