Формування та реалізація маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Бойко Ольга Вікторівна ; Луцьк. держ. техн. ун-т
Publication: Луцьк, 2008Description: 284 с.Language: українська.Форматний номер: 3 формат (висота > 23-31 см)Вид літератури за цільовим призначенням: НауковіУДК: 338.45 + 631.3 + 658.8Bibliography: Бібліогр.: с. 218-234 (221 назва).УДК-теми: 338.45 Економіка промислового та ремісничого виробництва « 338.4 Виробництво продукції та надання послуг по економічних секторах « 338 Економiчне становище. Економiчна полiтика. Управлiння в економiї Планування в економiцi. Виробництво. Послу « 33 Економiка. Економiчна наука « 3 Суспiльнi науки631.3 Сiльськогосподарськi машини, знаряддя та iнструменти « 631Загальна характеристика сiльського господарства « 631/635 Управління сільським господарством. Агрономія. Садівництво « 63 Сiльське господарство. Лiсове господарство. Землеробство. Використан-ня дикої природи « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Item type:
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Книгосховище відділу книгозберігання (KSHVKZ) Фонд відділу книгозберігання | DS02504 (Browse shelf(Opens below)) | Available | DS02504 |
Бібліогр.: с. 218-234 (221 назва)