Electronic catalog of the Scientific and Technical Library of the Lviv Polytechnic National University

Теорія сучасного брендингу [Текст] : монографія / Мороз Олег Васильович, Пашенко Олена Валеріївна ; Вінниц. держ. техн. ун-т

Автори: Мороз Олег Васильович; Пашенко Олена ВалеріївнаВторинна відповідальність: Вінниц. держ. техн. ун-тPublication: Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003Description: 104 с.Language: українська.Country: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 966-641-061-3.Вид літератури за цільовим призначенням: НауковіУДК: 659Індекс класифікації: У9(2)421-803.УДК-теми: 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама [Паблик-Рилейшнз] « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Item type: Книга
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 659/М80 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0519849
Share

Lviv Polytechnic National University

Scientific and technical library

Koha Ukraine

Powered by Koha