Теорія сучасного брендингу [Текст] : монографія / Мороз Олег Васильович, Пашенко Олена Валеріївна ; Вінниц. держ. техн. ун-т
Publication: Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003Description: 104 с.Language: українська.Country: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 966-641-061-3.Вид літератури за цільовим призначенням: НауковіУДК: 659Індекс класифікації: У9(2)421-803.УДК-теми: 659 Реклама. Система iнформацiї. Громадська iнформацiя та реклама [Паблик-Рилейшнз] « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя Item type:
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури | 659/М80 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0519849 |