Електронний каталог Науково-технічної бібліотеки Національного університету „Львівська політехніка“
Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Неорганічна хімія в розрахункових задачах для комп'ютерного контролю знань [Текст] : навчальний посібник / Сиса Леонід Володимирович, Сомов Віктор Миколайович

Автори: Сиса Леонід Володимирович; Сомов Віктор МиколайовичВихідні дані: Львів : Оріяна-Нова, 2003Опис: 287 сторінок : таблиці ; 21 смМова: українська.Країна: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 5-8326-0107-6.Вид літератури за цільовим призначенням: НавчальніУДК: 546(075.8) + 004(075.8)Наявність бібліографії/покажчика: Бібліографія: сторінки 283-284.Найменування теми як предметна рубрика: Хімія -- Навчальні посібники -- Неорганiчна хiмiя | Комп'ютерні науки -- Навчальні посібники УДК-теми: 004 Комп'ютерна наука і технологія. Застосування комп'ютера « 00 Загальнi питання науки i культури « 0 Загальний вiддiл546 Неорганiчна хiмiя « 54 Хімія. Кристалографiя. Мiнералогiя « 5 Математика. Природничi наукиРесурси он-лайн: LibraryGoАнотація:
    У навчальному посібнику систематизовано і розділено на десять тем матеріал загальної та неорганічної хімії, який включає програми з хімії середньої загальноосвітньої школи, середніх спеціальних та вищих навчальних закладів природничого напрямку. Його теоретичну частину висвітлено в основних визначеннях та законах, прикладах розв’язування типових задач. До кожної з тем підібрано п’ятдесят розрахункових задач, поділених за складністю на п’ять рівнів. Для задач з третього по п’ятий рівень наведено скорочені розв’язки. Окремою темою виділено ускладнені (олімпіадні) задачі з детальними коментарями та задачі екологічного змісту.
    Наведено також комп’ютерні програми (тексти мовами програмування різних рівнів та порядок роботи з ними), призначені як для роботи з текстовим масивом збірника, так і для самостійного складання та розв’язування типових задач з неорганічної хімії.
    Для студентів вищих навчальних закладів.
   
Зміст:
Передмова.....З
Розділ 1. Основні визначення, закони та приклади типових задач.....7
Тема 1. Загальні закони хімії.....7
Тема 2. Термодинаміка, кінетика, рівновага.....21
Тема 3. Будова атома та хімічний зв’язок.....36
Тема 4. Розчини. їх фізичні та хімічні властивості.....50
Тема 5. Окисно-відновні процеси.....68
Тема 6. Класи неорганічних сполук......79
Розділ 2. Умови задач.....95
Тема 1. Загальні закони хімії.....95
Тема 2. Термодинаміка, кінетика, рівновага.....99
Тема 3. Будова атома та хімічний зв’язок.....104
Тема 4. Розчини. їх фізичні та хімічні властивості.....107
Тема 5. Окисно-відновні процеси. Електрохімія.....111
Тема 6. Класи неорганічних сполук.....115
Тема 7. Метали головних підгруп......120
Тема 8. Побічні підгрупи елементів.....124
Тема 9. Неметали 4-ї та 5-ї груп ....129
Тема 10. Халькогени, галогени.....133
Тема 11. Ускладнені (олімпіадні) задачі.....138
Тема 12. Задачі екологічного змісту.....139
Розділ 3. Розв’язання задач вищих рівнів (3-5).....141
Тема 1. Загальні закони хімії.....141
Тема 2. Термодинаміка, кінетика, рівновага....150
Тема 3. Будова атома та хімічний зв’язок.....158
Тема 4. Розчини. їх фізичні та хімічні властивості.....166
Тема 5. Окисно-відновні процеси.....174
Тема 6. Класи неорганічних сполук. Комплексні сполуки....185
Тема 7. Метали головних підгруп....194
Тема 8. Побічні підгрупи елементів....205
Тема 9. Неметали 4-ї та 5-ї груп .....217
Тема 10. Халькогени, галогени....232
Тема 11. Ускладнені (олімпіадні) задачі....242
Розділ 4. Організація програмованого контролю знань....254
4.1. Створення масиву відповідей....254
4.2. Формування варіантів завдань....256
4.2.1. Текст програми ZBIR.....257
4.2.2. Порядок роботи з програмою ZBIR .....259
4.3. Робота з текстами задач.....260
4.4. Приклад типової програмованої контрольної роботи.....262
4.4.1. Принцип побудови програми..... 262
4.4.2. Типові задачі та дані, необхідні для їх складання
і розв’язування.....265
4.4.3. Порядок роботи з програмою CONROB.....271
4.4.4. Створення та введення в програму нових типів задач.....276
Зведена таблиця відповідей.....278
Список літератури/////283
Тип одиниці: Книга

Цей запис містить велику кількість фізичних примірників (53). Переглянути усі фізичні одиниці.

Бібліографія: сторінки 283-284

Передмова.....З
Розділ 1. Основні визначення, закони та приклади типових задач.....7
Тема 1. Загальні закони хімії.....7
Тема 2. Термодинаміка, кінетика, рівновага.....21
Тема 3. Будова атома та хімічний зв’язок.....36
Тема 4. Розчини. їх фізичні та хімічні властивості.....50
Тема 5. Окисно-відновні процеси.....68
Тема 6. Класи неорганічних сполук......79
Розділ 2. Умови задач.....95
Тема 1. Загальні закони хімії.....95
Тема 2. Термодинаміка, кінетика, рівновага.....99
Тема 3. Будова атома та хімічний зв’язок.....104
Тема 4. Розчини. їх фізичні та хімічні властивості.....107
Тема 5. Окисно-відновні процеси. Електрохімія.....111
Тема 6. Класи неорганічних сполук.....115
Тема 7. Метали головних підгруп......120
Тема 8. Побічні підгрупи елементів.....124
Тема 9. Неметали 4-ї та 5-ї груп ....129
Тема 10. Халькогени, галогени.....133
Тема 11. Ускладнені (олімпіадні) задачі.....138
Тема 12. Задачі екологічного змісту.....139
Розділ 3. Розв’язання задач вищих рівнів (3-5).....141
Тема 1. Загальні закони хімії.....141
Тема 2. Термодинаміка, кінетика, рівновага....150
Тема 3. Будова атома та хімічний зв’язок.....158
Тема 4. Розчини. їх фізичні та хімічні властивості.....166
Тема 5. Окисно-відновні процеси.....174
Тема 6. Класи неорганічних сполук. Комплексні сполуки....185
Тема 7. Метали головних підгруп....194
Тема 8. Побічні підгрупи елементів....205
Тема 9. Неметали 4-ї та 5-ї груп .....217
Тема 10. Халькогени, галогени....232
Тема 11. Ускладнені (олімпіадні) задачі....242
Розділ 4. Організація програмованого контролю знань....254
4.1. Створення масиву відповідей....254
4.2. Формування варіантів завдань....256
4.2.1. Текст програми ZBIR.....257
4.2.2. Порядок роботи з програмою ZBIR .....259
4.3. Робота з текстами задач.....260
4.4. Приклад типової програмованої контрольної роботи.....262
4.4.1. Принцип побудови програми..... 262
4.4.2. Типові задачі та дані, необхідні для їх складання
і розв’язування.....265
4.4.3. Порядок роботи з програмою CONROB.....271
4.4.4. Створення та введення в програму нових типів задач.....276
Зведена таблиця відповідей.....278
Список літератури/////283

У навчальному посібнику систематизовано і розділено на десять тем матеріал загальної та неорганічної хімії, який включає програми з хімії середньої загальноосвітньої школи, середніх спеціальних та вищих навчальних закладів природничого напрямку. Його теоретичну частину висвітлено в основних визначеннях та законах, прикладах розв’язування типових задач. До кожної з тем підібрано п’ятдесят розрахункових задач, поділених за складністю на п’ять рівнів. Для задач з третього по п’ятий рівень наведено скорочені розв’язки. Окремою темою виділено ускладнені (олімпіадні) задачі з детальними коментарями та задачі екологічного змісту.
Наведено також комп’ютерні програми (тексти мовами програмування різних рівнів та порядок роботи з ними), призначені як для роботи з текстовим масивом збірника, так і для самостійного складання та розв’язування типових задач з неорганічної хімії.
Для студентів вищих навчальних закладів.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Національний університет „Львівська політехніка“

Науково-технічна бібліотека

Koha Ukraine