Вычислительные задачи на персональном компьютере [Текст] / Аладьев Виктор Захарович, Гершгорн Николай Алексеевич
Publication: Киев : Тэхника, 1991Description: 245 с.Language: російська.Country: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 5-335-01064-9.Вид літератури за цільовим призначенням: НавчальніУДК: 004.382.7УДК-теми: 004.382.7 Персональні комп'ютери. Мікрокомп'ютери « 004.382 Комп'ютери загального призначеня « 004.38 Комп'ютери. Види комп'ютерів « 004.3 Апаратне забезпечення комп'ютерів « 004 Комп'ютерна наука і технологія. Застосування комп'ютера « 00 Загальнi питання науки i культури « 0 Загальний вiддiл Item type:
Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
Книгосховище № 3 (KSH3) Фонд відділу абонементів навчальної літератури | 004/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0498870 | ||
Книгосховище № 3 (KSH3) Фонд відділу абонементів навчальної літератури | 004/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0500229 | ||
Книгосховище № 3 (KSH3) Фонд відділу абонементів навчальної літератури | 004/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0500330 | ||
Книгосховище № 3 (KSH3) Фонд відділу абонементів навчальної літератури | 004/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0522433 | ||
Книгосховище № 5 (KSH5) Фонд відділу абонементів навчальної літератури | 004/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0487689 | ||
Книгосховище № 5 (KSH5) Фонд відділу абонементів навчальної літератури | 004/А45 (Browse shelf(Opens below)) | Available | NR0488079 | ||
Книгосховище відділу книгозберігання (KSHVKZ) Фонд відділу книгозберігання | 01304578 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 01304578 | ||
Книгосховище відділу книгозберігання (KSHVKZ) Фонд відділу книгозберігання | 01304577 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 01304577 | ||
Книгосховище відділу книгозберігання (KSHVKZ) Фонд відділу книгозберігання | 01304576 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 01304576 |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.