Electronic catalog of the Scientific and Technical Library of the Lviv Polytechnic National University
Local cover image
Local cover image

Психологія вищої школи [Текст] : підручник / Власова Олена Іванівна, Семиченко Валентина Анатоліївна, Пащенко Світлана Юріївна, Невідома Яна Григорівна ; за редаакцією О. І. Власової ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет ім. Т. Шевченка

Автор(и): Власова Олена Іванівна ; Семиченко Валентина Анатоліївна ; Пащенко Світлана Юріївна ; Невідома Яна ГригорівнаВторинна відповідальність: редактор Власова О. І.
       Організація, під егідою якої видано Київський національний університет ім. Т. Шевченка
Publication: Київ : ВПЦ "Київський університет", 2015Description: 406 сторінокLanguage: українська.Country: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 978-966-439-846-3.Вид літератури за цільовим призначенням: НавчальніВид/характер текстових документів: навчальні виданняУДК: 159.922.6(075.8) + 378(075.8)Bibliography: Бібліографія в кінці розділів.Subject - Topical Name: Психологiя -- Вікова психологія | Вища школа УДК-теми: 159.922.6 Вплив віку.Вікова психологія « 159.922 Особливості психіки. Свідомість. Психічний розвиток у людей. Диференціальна психологія. Генетична психологія. « 159.92 Розвиток та формування психіки. Порівняльна психологія « 159.9 Психологiя « 1 Фiлософськi науки378 Вища освiта. Унiверситети. Пiдготовка наукових кадрiв « 37 Освiта. Виховання. Навчання. Дозвiлля « 3 Суспiльнi наукиOnline Resources:LibraryGoАнотація:
    На основі методології компетентнісного підходу узагальнено психолого- педагогічний досвід, теоретичні розробки та новітні емпіричні дослідження актуальної психологічної проблематики сучасного вищого навчального закладу, висвітлено психологічні питання організації й оптимального перебігу процесів вищої освіти, особливості основних суб'єктів вищої школи: студентів і академічних груп, педагогів та адміністрації вищих навчальних закладів. Для студентів, викладачів вищої школи та слухачів післядипломної педагогічної освіти.
   
   
Зміст:
ВСТУП
Завдання сучасної вищої освіти
з позиції компетентнішого підходу...............................................3
МОДУЛЬ 1
Науковий апарат психології вищої школи
як науки та навчальної дисципліни...............................................10
1.1. Предмет і основні поняття психології вищої школи.............10
Запитання та завдання до параграфа...........................................36
1.2. Методологія психології вищої школи....................................42
Запитання та завдання до параграфа...........................................66
МОДУЛЬ 2
Психологія студента........................................................................73
2.1. Психологічна характеристика студентського віку.
Типологія студентів.......................................................................73
Запитання та завдання до параграфа.........................................92
2.2. Протиріччя та проблеми освітньо-професійної
соціалізації сучасного студента....................................................96
Запитання та завдання до параграфа.......................................113
2.3. Психологічний аналіз навчальної діяльності студента.....118
Запитання та завдання до параграфа.......................................135
2.4. Академічна група студентів
як об'єкт освітньо-професійної соціалізації...............................138
Запитання та завдання до параграфа.........................................164
2.5. Напрями психолого-педагогічного забезпечення
самоосвіти та саморозвитку студентів.......................................168
Запитання та завдання до параграфа........................................189
МОДУЛЬ 3
Психологія викладача ВНЗ............................................................197
3.1. Психологія викладача ВНЗ
як суб'єкта педагогічної праці.....................................................197
Запитання та завдання до параграфа.........................................215
3.2. Психолого-педагогічні основи організації вищої освіти
на засадах компетентнісного підходу.........................................221
Запитання та завдання до параграфа.........................................240
3.3. Психологічний аналіз діяльності педагога-наставника......244
Запитання та завдання до параграфа.........................................265
3.4. Психологічні моделі навчання.............................................269
Запитання та завдання до параграфа.........................................298
3.5. Роль психологічної служби ВНЗ у психологічному
супроводі ефективної роботи закладу освіти.............................302
Запитання та завдання до параграфа.........................................323
ПСИХОДІАГНОСТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ........................................328
Психодіагностичні матеріали до модуля 1..................................328
Дослідження соціалізованності студента...................................328
Механізми та інститути соціалізації особистості........................330
Психодіагностичні матеріали до модуля 2..................................337
Опитувальник стилю учіння.........................................................337
Методика "Мотивація навчання у ВНЗ"......................................344
Методика "Самооцінка адаптивності студента"..........................347
Шкала стратегії подолання стресових ситуацій (SACS)...............351
Шкала психологічного благополуччя К. Рифф.............................356
Психодіагностичні матеріали до модуля 3..................................363
Діагностика комунікативної толерантності ................................363
Тест емоційного інтелекту
(емоційного самоусвідомлення)..................................................366
Опитувальник на виявлення схильності викладача
до певної парадигми....................................................................372
Діагностика суб'єктивного контролю (парціальних позицій інтернальності - екстернальності особистості) ...................................................................................383
ДОДАТКИ........................................................................................390
Додаток 1
Основні компетенції викладача ВНЗ
як суб'єкта навчальної діяльності................................................390
Додаток 2
Основні компетенції викладача
як суб'єкта виховної діяльності....................................................399
Item type: Книга
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
 Книга Книга Читальний зал відкритого доступу (CHZVD) Фонд відділу соціально-економічної літератури 159.9/П863 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0635361

Бібліографія в кінці розділів

ВСТУП
Завдання сучасної вищої освіти
з позиції компетентнішого підходу...............................................3
МОДУЛЬ 1
Науковий апарат психології вищої школи
як науки та навчальної дисципліни...............................................10
1.1. Предмет і основні поняття психології вищої школи.............10
Запитання та завдання до параграфа...........................................36
1.2. Методологія психології вищої школи....................................42
Запитання та завдання до параграфа...........................................66
МОДУЛЬ 2
Психологія студента........................................................................73
2.1. Психологічна характеристика студентського віку.
Типологія студентів.......................................................................73
Запитання та завдання до параграфа.........................................92
2.2. Протиріччя та проблеми освітньо-професійної
соціалізації сучасного студента....................................................96
Запитання та завдання до параграфа.......................................113
2.3. Психологічний аналіз навчальної діяльності студента.....118
Запитання та завдання до параграфа.......................................135
2.4. Академічна група студентів
як об'єкт освітньо-професійної соціалізації...............................138
Запитання та завдання до параграфа.........................................164
2.5. Напрями психолого-педагогічного забезпечення
самоосвіти та саморозвитку студентів.......................................168
Запитання та завдання до параграфа........................................189
МОДУЛЬ 3
Психологія викладача ВНЗ............................................................197
3.1. Психологія викладача ВНЗ
як суб'єкта педагогічної праці.....................................................197
Запитання та завдання до параграфа.........................................215
3.2. Психолого-педагогічні основи організації вищої освіти
на засадах компетентнісного підходу.........................................221
Запитання та завдання до параграфа.........................................240
3.3. Психологічний аналіз діяльності педагога-наставника......244
Запитання та завдання до параграфа.........................................265
3.4. Психологічні моделі навчання.............................................269
Запитання та завдання до параграфа.........................................298
3.5. Роль психологічної служби ВНЗ у психологічному
супроводі ефективної роботи закладу освіти.............................302
Запитання та завдання до параграфа.........................................323
ПСИХОДІАГНОСТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ........................................328
Психодіагностичні матеріали до модуля 1..................................328
Дослідження соціалізованності студента...................................328
Механізми та інститути соціалізації особистості........................330
Психодіагностичні матеріали до модуля 2..................................337
Опитувальник стилю учіння.........................................................337
Методика "Мотивація навчання у ВНЗ"......................................344
Методика "Самооцінка адаптивності студента"..........................347
Шкала стратегії подолання стресових ситуацій (SACS)...............351
Шкала психологічного благополуччя К. Рифф.............................356
Психодіагностичні матеріали до модуля 3..................................363
Діагностика комунікативної толерантності ................................363
Тест емоційного інтелекту
(емоційного самоусвідомлення)..................................................366
Опитувальник на виявлення схильності викладача
до певної парадигми....................................................................372
Діагностика суб'єктивного контролю (парціальних позицій інтернальності - екстернальності особистості) ...................................................................................383
ДОДАТКИ........................................................................................390
Додаток 1
Основні компетенції викладача ВНЗ
як суб'єкта навчальної діяльності................................................390
Додаток 2
Основні компетенції викладача
як суб'єкта виховної діяльності....................................................399

На основі методології компетентнісного підходу узагальнено психолого- педагогічний досвід, теоретичні розробки та новітні емпіричні дослідження актуальної психологічної проблематики сучасного вищого навчального закладу, висвітлено психологічні питання організації й оптимального перебігу процесів вищої освіти, особливості основних суб'єктів вищої школи: студентів і академічних груп, педагогів та адміністрації вищих навчальних закладів. Для студентів, викладачів вищої школи та слухачів післядипломної педагогічної освіти.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Lviv Polytechnic National University

Scientific and technical library

Koha Ukraine

Powered by Koha