Electronic catalog of the Scientific and Technical Library of the Lviv Polytechnic National University
Local cover image
Local cover image

Маркетинг та менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Т. І. Данько, Н. Б. Ярошевич ; за науковою редакцією С. В. Князя ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"

Автори: Крикавський Євген Васильович (1949-); Данько Тетяна Іванівна (1980-) ; Ярошевич Наталя БогуславівнаВторинна відповідальність: редактор Князь Святослав Володимирович (1976-)
       Організація, під егідою якої видано Національний університет "Львівська політехніка"
Publication: Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016Description: 96 сторінок : таблиці, схемиLanguage: українська.Country: Україна.Форматний номер: 2 формат (висота > 17-23 см)ISBN: 978-617-607-952-1.Вид літератури за цільовим призначенням: НавчальніВид/характер текстових документів: навчальні виданняУДК: 658.8(075.8) + 005(075.8)Bibliography: Бібліографія: сторінки 92-93 (19 назв).Subject - Topical Name: Маркетинг -- Навчальні посібники | Менеджмент -- Навчальні посібники УДК-теми: 005 Управління. Менеджмент « 00 Загальнi питання науки i культури « 0 Загальний вiддiл658.8[075.8] Маркетинг. Підручники та навчальні посібники для вищих навчальних закладів « 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг « 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі « 65 Органiзацiя та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфії « 6 Прикладнi науки. Медицина. ТехнологiяOnline Resources:LibraryGoАнотація:
    Розглянуто сутність та значення маркетингу, маркетингову інформаційну систему, маркетингові дослідження, організацію управління маркетинговою діяльністю, сутність і систему маркетингового планування, маркетингові стратегії в управлінні, контроль та аудит маркетингової діяльності.
    Буде корисним для студентів та викладачів ВНЗ.
Зміст:
ВСТУП.....5
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ.....6
1.1. Сутність маркетингу.....6
1.2. Основні функції та принципи маркетингу.....7
1.3. Види маркетингу.....10
1.4. Концепції маркетингу.....14
Запитання для самоконтролю.....16
Тестові завдання до розділу 1.....16
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА.....18
2.1. Поняття маркетингового середовища.....18
2.2. Система маркетингової інформації.....23
2.3. Класифікація та вимоги до маркетингової інформації.....25
Запитання для самоконтролю.....28
Тестові завдання до розділу 2.....28
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ.....30
3.1. Сутність маркетингових досліджень.....30
3.2. Види маркетингових досліджень.....32
3.3. Процес маркетингових досліджень.....34
Запитання для самоконтролю.....37
Тестові завдання до розділу 3.....37
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.....38
4.1. Еволюція розвитку організаційних структур маркетингу.....38
4.2. Підходи до організації маркетингових підрозділів.....40
4.3. Інтегровані та неінтегровані маркетингові організаційні структури.....49
Запитання для самоконтролю.....52
Тестові завдання до розділу 4.....53
РОЗДІЛ 5. СУТНІСТЬ І СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ.....54
5.1. Особливості маркетингового планування.....54
5.2. Сутність, класифікація і структура маркетингових планів.....57
5.3. Засади оцінювання якості маркетингового планування.....62
Запитання для самоконтролю.....63
Тестові завдання до розділу 5.....64
РОЗДІЛ 6. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ.....65
6.1. Сутність та класифікація маркетингових стратегій.....65
6.2. Розроблення маркетингової стратегії.....67
6.3. Методи вибору маркетингових стратегій на підприємстві.....68
Запитання для самоконтролю.....76
Тестові завдання до розділу 6.....76
РОЗДІЛ 7. КОНТРОЛЬ ТА АУДИТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.....78
7.1. Сутність контролю маркетингової діяльності.....78
7.2. Види маркетингового контролю.....80
7.3. Маркетинговий аудит.....87
Запитання для самоконтролю.....90
Тестові завдання до розділу 7.....90
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.....92
Item type: Книга
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0640031
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634922
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634929
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634931
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634932
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634933
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634934
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634935
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634936
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634937
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634938
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634939
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634940
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634941
 Книга Книга Книгосховище № 4 (KSH4) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634930
 Книга Книга Книгосховище відділу книгозберігання (KSHVKZ) Фонд відділу книгозберігання IST12477 (Browse shelf(Opens below)) Available IST12477
 Книга Книга Читальний зал відкритого доступу (CHZVD) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634923
 Книга Книга Читальний зал відкритого доступу (CHZVD) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634924
 Книга Книга Читальний зал соціально-економічної літератури (CHZVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634921
 Книга Книга Читальний зал соціально-економічної літератури (CHZVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634925
 Книга Книга Читальний зал соціально-економічної літератури (CHZVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634926
 Книга Книга Читальний зал соціально-економічної літератури (CHZVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634927
 Книга Книга Читальний зал соціально-економічної літератури (CHZVSEL) Фонд відділу соціально-економічної літератури 658.8/К823 (Browse shelf(Opens below)) Available NR0634928

Бібліографія: сторінки 92-93 (19 назв)

ВСТУП.....5
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ.....6
1.1. Сутність маркетингу.....6
1.2. Основні функції та принципи маркетингу.....7
1.3. Види маркетингу.....10
1.4. Концепції маркетингу.....14
Запитання для самоконтролю.....16
Тестові завдання до розділу 1.....16
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА.....18
2.1. Поняття маркетингового середовища.....18
2.2. Система маркетингової інформації.....23
2.3. Класифікація та вимоги до маркетингової інформації.....25
Запитання для самоконтролю.....28
Тестові завдання до розділу 2.....28
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ.....30
3.1. Сутність маркетингових досліджень.....30
3.2. Види маркетингових досліджень.....32
3.3. Процес маркетингових досліджень.....34
Запитання для самоконтролю.....37
Тестові завдання до розділу 3.....37
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.....38
4.1. Еволюція розвитку організаційних структур маркетингу.....38
4.2. Підходи до організації маркетингових підрозділів.....40
4.3. Інтегровані та неінтегровані маркетингові організаційні структури.....49
Запитання для самоконтролю.....52
Тестові завдання до розділу 4.....53
РОЗДІЛ 5. СУТНІСТЬ І СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ.....54
5.1. Особливості маркетингового планування.....54
5.2. Сутність, класифікація і структура маркетингових планів.....57
5.3. Засади оцінювання якості маркетингового планування.....62
Запитання для самоконтролю.....63
Тестові завдання до розділу 5.....64
РОЗДІЛ 6. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ.....65
6.1. Сутність та класифікація маркетингових стратегій.....65
6.2. Розроблення маркетингової стратегії.....67
6.3. Методи вибору маркетингових стратегій на підприємстві.....68
Запитання для самоконтролю.....76
Тестові завдання до розділу 6.....76
РОЗДІЛ 7. КОНТРОЛЬ ТА АУДИТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.....78
7.1. Сутність контролю маркетингової діяльності.....78
7.2. Види маркетингового контролю.....80
7.3. Маркетинговий аудит.....87
Запитання для самоконтролю.....90
Тестові завдання до розділу 7.....90
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.....92

Розглянуто сутність та значення маркетингу, маркетингову інформаційну систему, маркетингові дослідження, організацію управління маркетинговою діяльністю, сутність і систему маркетингового планування, маркетингові стратегії в управлінні, контроль та аудит маркетингової діяльності.
Буде корисним для студентів та викладачів ВНЗ.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Lviv Polytechnic National University

Scientific and technical library

Koha Ukraine

Powered by Koha